Vključitev v rezervacijski sistem za aktivnosti in storitve
17.03.2023 | Novice
digitalni trendi so tudi v turizmu postali stalnica in naši gostje pričakujejo, da jim pridemo nasproti z rešitvami, ki jim bodo olajšale pregled na ponudbo, pohitrile postopke rezervacije in jim omogočile čim večjo fleksibilnost.
V skupnosti vodilnih destinacij biosfernega območja Julijskih Alp iščemo rešitve, ki bi:
- povezale ponudnike v naši regiji,
- nam omogočile fokus sredstev za promocijo aktivnosti in storitev,
- podpirale lokalno skupnost
- ter nam pomagale pri podaljševanju turistične sezone in usmerjanju turističnih tokov.
Zato smo nadvse veseli, da vam lahko ponudimo celostno orodje Regiondo, s katerim naslavljamo večino izzivov, hkrati pa vam ponudnikom orodje omogoča:
- učinkovit rezervacijski sistem (online booking system), ki dela za vas tudi ko vi spite ali ste off-line
- upravljanje z lastnimi storitvami na enem mestu (property/service management system)
- učinkovito upravljanje z različnimi kanali v izogib prebukiranja (channel manager)
- in prodajo storitev z različnimi plačilnimi sredstvi (kreditne kartice, PayPal..)
- optimizacijo vašega časa in zmanjšanje administracije
- realnočasno statistiko za optimizacijo prodaje
- kreiranje učinkovitih marketinških kampanj (kuponi, cross-sell, up-sell,...)
- samodejno zbiranje mnenj strank
In še mnogo drugih prednosti, med drugim tudi dodatne prodajne kanale:
- na spletnih straneh destinacij v skupnosti Julijskih Alp,
- na spletni strani www.julian-alps.com,
- na namenski spletni strani https://activities.julian-alps.com/,
- na Outdoor.capital platformi (https://outdoor.capital/supplier/).
Celovit rezervacijski sistem za aktivnosti in storitve
Ker v skupnosti Julijske Alpe sodelujemo z lokalnim posrednikom, smo se uspeli dogovoriti za bolj ugodne pogoje za ponudnike v regiji. Sistem pa lahko izkoristite na dva načina:
1. NAČIN: s prodajo svoje ponudbe v mreži OutdoorCapital (in na vseh drugih posredniških kanalih); v tem primeru se plača provizija v višini 16 % + 0,20 € na prodano karto.
2. NAČIN: tudi na svoji lastni spletni strani, pri čemer imate potem fiksen mesečni strošek, ki je odvisen od paketa, ki ga izberete in variabilne stroške, ki nastanejo ob prodaji vaše aktivnosti in storitve
PLAN: | Starter | Advanced | Enterprise |
Komu je namenjen: | Manjši ponudniki, ki šele začenjajo z online prodajo | Rastoči ponudniki z več uporabniki in naraščajočo kompeksnostjo izdelkov | Najvišja raven prilagajanja, optimizirana za velike obsege |
Mesečni strošek (monthly based fee) | Namesto | Namesto | Namesto |
Strošek za vsako prodano karto | Namesto | Namesto | Namesto |
Strošek obdelavo plačil | Namesto | Namesto | Namesto |
Stroški uporabe sistema |
= 3 % |
= 2,5 % | Namesto |
Kako deluje?
Sistem je baziran na Regiondo platformi – tako imenovanem »channel managerju«. To pomeni, da vam avtomatično odšteva prosta mesta za vsako aktivnost, ne glede na to, na koliko prodajnih platformah ste prisotni.
Ker omogoča tudi ročen vnos rezervacij, vam nikoli več ne bo treba skrbeti glede t.i. overbookinga, saj boste v koledar zlahka vnesi tudi rezervacije, ki jih boste dogovorili po telefonu, e-pošti ali na licu mesta.
Pa res potrebujem rezervacijsko platformo?
Na kratko – da. Digitalizacija vseh oblik življenja napreduje skoraj s svetlobno hitrostjo. Gost pričakuje hitro odzivnost ter hitro dostopne in pregledne informacije na enem spletnem mestu.
Učinkovito orodje za rezervacije vam omogoča, da prejemate rezevacije tudi kadar vi niste na voljo. Hkrati pa lahko v sistem vpisujete tudi rezervacije gostov, ki vas bodo poklicali ali poslali povpraševanje po e-pošti.
Z dobrim rezervacijskim orodjem se boste izognili stresu s prebukiranjem, zmanjšali administrativne naloge, avtomatizirali komunikacijo z gosti, prodali dodatne storitve…
Hkrati boste “ujeli” tudi goste, ki načrtujejo vnaprej in jim omogočite, da samo z nekaj kliki rezervira in plača obisk znamenitosti, aktivnosti ali drugih storitev. Na tak način sebi brezplačno povečate prodajno mrežo, izboljšate pestrost in dostopnost spletne ponudbe turističnega območja ter poskrbite za srečnejše goste!
Moj Regiondo
Ob prejemu podatkov za vpis v vaš Regiondo račun vam bodo na voljo številne prednosti upravljanja z rezervacijami. Spodaj je naštetih nekaj, mi pa smo vam na voljo za vprašanja in pomoč:
- Sistem vas samodejno obvesti o novi rezervaciji preko e-mail sporočila.
- Vsaka rezervacija preko sistema se sama vnese v vaš Regiondo račun. Ob rezervaciji dobite tudi vse potrebne informacije ter gostov kontakt.
- Možna je tudi povezava izdelkov/aktivnosti, ki jih imate na raznih prodajnih platformah (TripAdvisor, GetYourGuide,…) z vašim Regiondo računom
- Ročno lahko enostavno vnesete svoje rezervacije (ki jih dobite na primer preko telefona ali na licu mesta). Ko so vnesene, se prosta mesta za aktivnosti na vseh ostalih platformah avtomatično znižajo
- Ker imate informacije o vseh rezervacijah na enem mestu in v enem koledarju (ki ga je mogoče sinhronizirati tudi z Google Calendar na vašem telefonu) lahko kadarkoli dostopate do svojih rezervacij, tudi če niste v pisarni
- Vsa plačila se izvedejo avtomatsko, vaš Regiondo račun pa vam jih posreduje enkrat na mesec na vaš TRR
Kakšne so torej glavne prednosti?
- Vaša storitev je del povezane ponudbe doživetij in znamenitosti turističnega območja
- Enostaven rezervacijski sistem za uporabnike
- Brez nesmiselno visokih provizij ali skritih stroškov
- Vašo ponudbo bodo ob potrjevanju rezervacij gostom promovirali tudi ponudniki nastanitev, saj bodo za svoj trud prejemali del provizije, ki jo plačate za prodajo vaših storitev izven svojih kanalov
- Brezplačno oglaševanje
- Večja izpostavljenost - vaše storitve bodo vidne na spletnih straneh destinacij v skupnosti Julijskih Alp, na spletni strani julian-alps.com in na strani Outdoor.capital
Če želite povečati prodajo svojih storitev in bi vam prišel prav preprost, preizkušen in učinkovit sistem za spletno prodajo in upravljanje, vas vabimo, da se dogovorite za sestanek z našim zastopnikom orodja Regiondo preko spodnjega obrazca: