Kampanja na Televiziji Slovenija

31.05.2021 | Novice

kampanja prebudite se na Bledu

Turizem Bled s 1. junijem začenja tritedensko oglaševalsko kampanjo na prvem in drugem programu Televizije Slovenija. Za kampanjo smo uporabili spot, narejen v lanskem letu, ki je nastal v okviru projekta STO »Zdaj je čas. Moja Slovenija«, dodali pa smo mu še telop »Prebudite se na Bledu«. K oglaševanju sta pristopila tudi Zavod za kulturo Bled s predstavitvijo posthumne dva meseca trajajoče razstave del akademske slikarke Melite Vovk in restavracija Špica.

Ambasadorji Bleda, trije olimpijci, predstavljajo Bled, kot ga poznajo tuji gostje, slovenski pa v večini ne. Poleg tega, da je Bled eden najlepših obrazov Slovenije, je tudi kraj za sproščeno in večdnevno uživanje za družine in pare, je kraj svobode, miru in uživanja življenja pod jasnim nebom. Je zdravje, sproščenost in veselje. Blejski razgledi čudijo, navdihujejo in polnijo s izvirno življenjsko energijo. To kažejo in govorijo športniki. Na koncu na začetku pa je predvsem podoba raja.

Telop z vzhajajočim soncem in sloganom Prebudite se na Bledu ne govori samo o tem, da je za sončne vzhode in zahode treba na Bledu prespati, nagovarja tudi človekovega duha. Sončni žarki so počelo življenja, so začetek, obljuba sreče in veselja. Sončni vzhod nad podobo raja je pač nekaj najlepšega, kar človek lahko doživi.

Kampanja je čista, sporočila so jasna.

Spot se je na nedavnem tekmovanju predstavitvenih spotov destinacij na madridskem sejmu Fitur uvrstil med tri najboljše spote.

Foto: Jošt Gantar