Predstavitev Mreže Izvorno slovensko na sejmu Alpe-Adria v Ljubljani

02.02.2024 | Novice

Mreža Izvorno slovensko na sejmu Alpe-Adria

Prva javna predstavitev Mreže teritorialnih kolektivnih blagovnih znamk vzpostavljenih po modelu Izvorno slovensko (krajše Mreža Izvorno slovensko) je potekala na sejmu Alpe-Adria na Gospodarskem razstavišču v Ljubljani med 31. januarjem in 3. februarjem 2024.

Člani Mreže Izvorno slovensko so na skupnem razstavnem prostoru v Marmorni dvorani / B obiskovalcem predstavljali certificirano ponudbo, in sicer:

ki je  vključena v 14 teritorialnih kolektivnih blagovnih znamk vzpostavljenih po modelu Izvorno slovensko:

Mreža Izvorno slovensko na sejmu Alpe-Adria 2024

V petek, 2. februarja 2024, ob 10.00, pa je v dvorani Urška 3+4 potekalo predavanje z naslovom Pomen certificiranja za razvoj kakovosti destinacije.

Razvoj in povezovanje teritorialnih kolektivnih blagovnih znamk vzpostavljenih po modelu Izvorno slovensko (TKBZ po MIS) so predstavili:

Mreža Izvorno slovensko na sejmu Alpe-Adria 2024

Pri tem so poudarili, da so teritorialne kolektivne blagovne znamke orodje trajnostnega in družbeno odgovornega razvoja in trženja destinacij z jasno vizijo prihodnosti, podkrepljeno s strateškimi razvojnimi in trženjskimi cilji, ukrepi in aktivnostmi. In predstavili, kako celovito povezani deležniki z namenom ustvarjanja visokokakovostne ponudbe območja gradijo prepoznavno lokalno dodano vrednost gastronomije destinacije.

Mreženje v procesu ustvarjanja vrednosti za oblikovanje, trženje, prodajo in evalviranje avtentičnih zelenih doživetij s certifikatom teritorialne kolektivne blagovne znamke ima izjemne sinergične in multiplikativne učinke ter moč razpršitve prihodka v destinaciji oziroma regiji. S tem se dodaja vrednost po celotni verigi vrednosti zelene certificirane ponudbe po modelu Izvorno slovensko, tudi izven turistične dejavnosti.

Vsebino predstavitve in nekaj utrinkov lahko najdete tukaj: PPT Predstavitev na sejmu Alpe Adria 2.2.2024.pdf

Mreža Izvorno slovensko