Kako ustvariti doživetja, ki se prodajajo (in ne ostanejo le lepa ideja)?
22.10.2025 | Novice

V torek, 4.11.2025, bo v prostorih Razvojne agencije Zgornje Gorenjske od 10:00 do 12:00 potekala delavnica Kako ustvariti doživetja, ki se prodajajo (in ne ostanejo le lepa ideja)?
Na delavnici boste na interaktiven način razmišljali o svojem (ali novem) doživetju ter odgovorili na ključna vprašanja:
- Zakaj sploh razvijam doživetje in kakšna je njegova vloga v ponudbi/destinaciji?
- Komu je res namenjeno in kateri čustveni motiv nagovarjam?
- Kaj dejansko ponujam – katere gradnike vključim in česa raje ne (prave sestavine + prava mera)?
- Kako iz vsebine ustvarim zgodbo, tok, ritem in WOW trenutke?
- V kateri fazi nakupne poti bo gost doživetje opazil in kupil?
- Kje se bo doživetje prodajalo in kdo ga bo dejansko prodajal?
- Kako oblikovati vrednost in postaviti ceno, ki jo trg sprejme?
- Kako zagotoviti kakovost, izkušnjo in nadgradnjo po lansiranju?
- Na delavnici bo tudi priložnost, da preverite svoje ideje in dileme.
Komu je delavnica namenjena?
Ponudniki doživetij, nastanitev, vodniki, TIC-i, muzeji, gastronomski in rokodelski ponudniki, agencije, organizatorji programov … vsi, ki želite nadgraditi ali na novo ustvariti produkt s prodajnim potencialom.
Predavateljica: Miša Novak (Alohas)
30+ let izkušenj v turizmu. Soavtorica kriterijev in zbirke Slovenia Unique Experiences ter dolgoletna terenska ocenjevalka doživetij. Praktično. Strateško. Konkretno.
Prijava preko obrazca na povezavi >
Udeležba brezplačna. Število mest je omejeno!
Projekt Podjetniška kavica sofinancirajo občine Bled, Gorje, Radovljica, Žirovnica, Jesenice in Kranjska Gora.