Julijske Alpe z odmevno predstavitvijo v srcu Bavarske

03.07.2025 | Novice

Ob praznovanju državnega praznika Republike Slovenije in 50. obletnici Stalne bavarsko-slovenske komisije je v Münchnu potekal izjemno uspešen promocijski dogodek, ki so ga soustvarili Skupnost Julijske Alpe, predstavništvo Slovenske turistične organizacije (STO) v Nemčiji in Generalni konzulat RS v Münchnu.

JA_Predstavitev na Bavarskem© Benjamin Črv

Dogodek je združil svečani sprejem, kulturni program in poslovno predstavitev turistične ponudbe slovenskega alpskega prostora. Julijske Alpe so se predstavile v duhu, ki jih najbolje opiše – z avtentičnostjo, srčnostjo in zavezanostjo kakovosti. Med udeleženci so bili župani, predstavniki občin in zavodov za turizem regije Julijske Alpe ter 15 ponudnikov, ki so skupaj ponazorili bogastvo tega prostora: naravo, kulturo in gostoljubje.

Sodelovali so: Hotel Bohinj, Bohinj ECO Hotel & Sunrose 7, Hit Alpinea Kranjska Gora, Slovenski planinski muzej Mojstrana, Hotel in Športni center Triglav Pokljuka, Turistično društvo Bohinj, Blejski grad in Festivalna dvorana Bled, Jasna Natur Resort & Gostilna Jasna, Booking Center Julijske Alpe, Oštarija Kranjska Gora, M tours Bled, Slovenia Outdoor, Turizem Bled, Turizem Dolina Soče in Turizem Kranjska Gora.

JA_Predstavitev na Bavarskem© Benjamin Črv

Osrednji poslovni del je vključeval B2B srečanje, kjer se je s slovenskimi partnerji srečalo 50 predstavnikov nemških turističnih agencij in organizatorjev potovanj. Srečanje je ponudilo izjemno priložnost za mreženje in razvoj konkretnih sodelovanj, ki temeljijo na vrednotah Julijskih Alp – odgovorni turistični ponudbi, edinstvenosti krajev in povezovanju lokalnega z mednarodnim. Nemški partnerji so izkazali veliko zanimanje za vključevanje Julijskih Alp v svoje programe.

Rebeka Kumer Bizjak, vodja predstavništva STO v Nemčiji: »Uspelo nam je izpeljati odmeven in uspešen dogodek, ki je združil številne deležnike in soorganizatorje – prav v času začetka glavne turistične sezone. Dogodek je bil osredotočen na spodbujanje vseletnega obiska Slovenije, s posebnim poudarkom na raziskovanju bogate kulturne dediščine Slovenije ter regije Julijske Alpe. Dogodek smo simbolno povezali s praznovanjem slovenskega državnega praznika ter obeležitvijo 50. obletnice slovensko-bavarske mešane komisije, kar dodatno poudarja pomen dolgoročnega sodelovanja in tesnega povezovanja različnih sektorjev. Nemčija ostaja najpomembnejši emitivni trg za slovenski turizem. Naš cilj pa je, da nas nemški gostje še močneje prepoznajo kot destinacijo za obisk v vseh letnih časih, kar lahko dosežemo le z vrhunsko organiziranimi regijami in produkti. Julijske Alpe so zagotovo odličen primer le-tega in izjemno dobro pozicionirana destinacija na tem trgu, ki nam zagotovo pomaga pri utrjevanju ugleda.«

Svečani sprejem je otvorila generalna konzulka RS v Münchnu Maša Šiftar, ki je poudarila dolgoletne vezi med Slovenijo in Bavarsko, zbrane pa je nagovoril tudi dr. Rainer Hutka, predstavnik bavarske vlade. Izpostavil je pomen nadaljnjega povezovanja in izmenjave med regijama, ki ju druži skupen odnos do narave in kulturne raznolikosti.

Kulturni vrhunec večera je bil koncert Ansambla Saša Avsenika, ki je z značilnimi melodijami slovenskega alpskega izročila ustvaril pristno, domače vzdušje in navdušil številne obiskovalce. Ansambel, sicer tudi ambasador regije Julijske Alpe, je s svojo energijo in pozitivnim duhom še dodatno poudaril kulturno identiteto regije ter njen pomen v nemškem prostoru.

JA_Klemen Langus© Benjamin Črv

Direktor Turizma Bohinj in Skupnosti Julijske Alpe, Klemen Langus, je zbrane visoke goste nagovoril z osrednjo predstavitvijo regije in poudaril njeno edinstveno ponudbo ter razvojne usmeritve. Ob tem Langus poudarja: "Julijske Alpe niso turistični produkt – so živa, skupna dnevna soba narave in človeka. So prostor, kjer ne tekmujemo, temveč sodelujemo - z naravo, skupnostjo in obiskovalci. Dogodek v Münchnu je znova potrdil, da lahko zgodbo Julijskih Alp gradimo le skupaj s predanimi ponudniki, občinami in kulturnimi ambasadorji našega okolja, kot je Ansambel Saša Avsenika. Le tako, s skupnimi koraki, gradimo trdno regijsko skupnost, ki se zaveda, da je varovanje tega prostora istočasno tudi njegova največja priložnost."

JA_Ansambel Sasa Avsenika© Benjamin Črv

Dogodek, ki je vključeval več kot 250 gostov iz sveta diplomacije, politike, gospodarstva, turizma in medijev, je izstopal kot ena izmed osrednjih letošnjih promocijskih aktivnosti Julijskih Alp v Nemčiji. Koncert Ansambla Saša Avsenika pa je pritegnil več kot 450 obiskovalcev. Vrhunska izvedba dogodka potrjuje velik interes nemškega trga za Julijske Alpe kot zeleno, avtentično in kakovostno alpsko destinacijo ter pomembnost strateškega povezovanja deležnikov za njeno nadaljnjo mednarodno prepoznavnost.