Skupnost Julijske Alpe se je udeležila B2B dogodka New Deal Europe v Londonu
05.04.2025 | Novice
© Skupnost Julijske Alpe
New Deal Europe Marketplace & Forum 2025 je potekal 25. marca v Kongresnem centru v Londonu. Več kot 80 sodelujočih ponudnikov je izvedlo več kot 1500 predhodno dogovorjenih poslovnih sestankov, usmerjenih v spodbujanje turizma v 12 državah jugovzhodne Evrope. Dogodka se je skupaj s Slovensko turistično organizacijo udeležilo tudi 16 podjetij iz Slovenije. Julijske Alpe so bile dodatno izpostavljene s predstavitvijo med drugim odmorom.
Forum, ki ga je gostila Evropska turistična organizacija (ETOA) in vodila direktorica za vpoglede Rachel Read, se je začel s predstavitvijo raziskave o turistični porabi, ki jo je za New Deal Europe pripravil analitik David Edwards. Sledila je panelna razprava o povečanju prihodkov na turista, v kateri so sodelovali Menno van Ijssel iz Evropske komisije za turizem, Claire Hanney iz The Travel Corporation, Viljam Kvalič iz Turistične agencije Kompas, in Tim Hennigan iz ameriške agencije za luksuzna potovanja The Travel Collaborative. Razprava je ponudila dragocene vpoglede in inovativne ideje o izkoriščanju turističnega potenciala regije.
Britanski turisti so v lanskem letu v Sloveniji ustvarili nekaj več kot 435.000 prenočitev in nekaj več kot 165.000 prihodov, kar predstavlja 13,5% rast prenočitev in 11% rast prihodov v primerjavi z 2023. Združeno kraljestvo predstavlja 3,5% tujih prenočitev, ki so bile opravljene v Sloveniji v letu 2024, kar ga po pomembnosti postavlja na 10. mesto med vsemi tujimi trgi po prenočitvah v Sloveniji.
© Skupnost Julijske Alpe
Julijske Alpe so pritegnile veliko pozornosti s svojo predstavitvijo med drugim odmorom. Predstavitev je poudarila trajnostni razvoj regije, njene naravne lepote in raznolike turistične produkte, vključno z daljinsko pohodniško potjo Juliana Trail. Predstavitev je bila sprejeta odlično, saj so poslušalci pohvalili celovito zgodbo povezovanja naravnih danosti s trajnostno vizijo.
Poleg predstavitve so predstavniki Julijskih Alp skozi dan izvedli 16 od napovedanih 17 sestankov. Osredotočali so se predvsem na trajnostne partnerje in ponudnike, ki promovirajo izvensezonska potovanja in pohodniške produkte, s ciljem dodatne promocije regije kot destinacije za odgovorni turizem.