Skupnost Julijskih Alp se je predstavila na ameriškem trgu
03.04.2025 | Novice
Med 18. in 20. marcem je bila pod okriljem Slovenske turistične organizacije organizirana kampanja v Združenih državah Amerike, Roadshow ZDA. V sklopu promocije so se slovenski turistični ponudniki predstavili v mestu Houston v Teksasu ter v Los Angelesu v Kaliforniji.
15 slovenskih ponudnikov, med njimi so bile po večini turistične agencije, od destinacij pa Skupnost Julijskih Alp in Turizem Ljubljana, se je predstavilo 100 ameriškim agentom in novinarjem. Te po večini še niso poznali Slovenije ter regije Julijskih Alp, del predstavitve pa je predstavljala tudi pogostitev s kraljico prazničnih jedi, potico, ter vini iz Goriških Brd.
Američane je najbolj prepričala dostopnost Slovenije ter trajnosten razvoj turizma, vključno z možnostmi za raziskovanje z javnim potniškim prometom ter oblikami trajnostne mobilnosti. Nekateri so odkrito priznavali, da so o Sloveniji prvič poizvedovali, ko so prejeli vabilo na borzo, prepričale pa so jih izjemne naravne lepote, ki so jih opisovali kot filmske prizore.
Regija Julijskih Alp je najbolj prepričala zaradi trajnostno naravnanega turizma, priložnosti za oddih v neokrnjeni naravi, navdušila pa z vodnimi aktivnostmi v Dolini Soče in bližino prestolnice. Američani se vedno bolj zanimajo za obiske destinacij, ki si prizadevajo za ohranjanje lokalnih značilnosti in avtentične ponudbe. Namesto očitnih in množično obiskanih mestnih destinacij se zanimajo za manjše in prijetnejše, zanje še neodkrite, skrite kotičke v Evropi.
Ameriški gostje na Bledu
V letu 2024 so 96,4 odstotka nočitev ustvarili tuji, 3,6 odstotka nočitev pa domači gostje. Največ nočitev so ustvarili Nemci, sledijo Britanci in Američani. 36.687 Američanov je lani na destinaciji v povprečju bivalo 2,2 dneva, skupno pa so ustvarili 80.956 nočitev.