Julijske Alpe so se predstavile v nizozemskem Utrechtu

13.01.2025 | Novice

Med 8. in 12. januarjem 2025 je potekal največji nizozemski turistični sejem Valkantiebeurs Utrecht. Na razstavnem prostoru Slovenske turistične organizacije je svojo ponudbo poleg skupnosti Julijskih Alp predstavilo še 15 slovenskih ponudnikov.

Utrecht 1© Blaž Veber

Nizozemski trg je za Julijske Alpe in Bled izjemnega pomena, saj Nizozemci veljajo za goste, ki jih pritegne predvsem outdoor turizem, ki se naslanja na aktivno preživljanje počitnic v lepem naravnem okolju. Leta 2024 je sejem obiskalo več kot sedemdeset tisoč obiskovalcev, prvi dan je tradicionalno namenjen zgolj poslovni, preostali štirje pa tudi splošni javnosti.

Utrecht 2© Blaž Veber

Na razstavnem prostoru Slovenske turistične organizacije so svojo ponudbo predstavili Javni zavod za turizem, kulturo in šport Občine Ormož, Julijske Alpe, Love Istria, Območna razvojna agencija Kras in Brkini, RIC Bela krajina, RRA Koroška, Sava Turizem, Terme Čatež, Terme Dobrna, Terme Olimia, Terme Vivat, Turizem Ljubljana, Vabo – smučišče Kope, Zavod za turizem Maribor, Zavod za šport in turizem Kamnik, Zavod za turizem Nova Gorica in Vipavska dolina.

Utrecht 3© Blaž Veber

Sejem je s strani splošne javnosti izjemno dobro obiskan, prednjačijo povpraševanja s strani izobraževalnih institucij ter mlajših upokojenih parov, generalno gledano pa obiskovalci sejma Slovenijo kot turistično destinacijo dobro poznajo. Največ zanimanja se izkazuje za možnosti aktivnega preživljanja prostega časa, navdušujejo pa jih naravne danosti, ki se izkazujejo kot ključni element za končno izbiro počitniške destinacije.

Utrecht 4© Blaž Veber

Države Beneluksa na splošno slovijo kot trojček držav, ki se zanima predvsem za outdoor turizem, tovrstni sejmi s poudarkom na aktivnih počitnicah pa potekajo tudi v sosednji Belgiji, na primer v Gentu in Antwerpnu. Prisotnost skupnosti Julijskih Alp s ponudbo športnih aktivnosti na prostem je na takšnih sejmih smiselna, se pa opazi upad prisotnosti večjih agencij, ki svoje načine promocije spreminjajo oziroma se ozko usmerjajo s trženjem specifičnih področij.