V okviru sejma Agra posvet o pomenu kolektivnih blagovnih znamk v turizmu
26.08.2024 | Novice
Ministrstvo za gospodarstvo, turizem in šport (MGTŠ) se ponovno predstavlja na sejmu AGRA v Gornji Radgoni. V torek, 27. avgusta, bo v okviru predstavitve Direktorata za turizem na MGTŠ in STO na sejmu AGRA v Gornji Radgoni potekal dan, namenjen predstavitvi turističnih vsebin.
V sklopu 62. Mednarodnega kmetijsko-živilskega sejma Agra, najpomembnejše tovrstne sejemske prireditve v Sloveniji, se letos ponovno na skupnem razstavnem prostoru pod okriljem Ministrstva za gospodarstvo, turizem in šport predstavljajo javna agencija SPIRIT Slovenija, Slovenska turistična organizacija (STO) in Slovenski podjetniški sklad.
Vabimo vas na Pomurski sejem na razstavni prostor ministrstva v hali A (stojnica 126), kjer se bodo od prihajajoče sobote, 24. avgusta, do četrtka, 29. avgusta, zvrstile številne predstavitve s področij gospodarstva, turizma, športa, lesarstva, rokodelstva in drugih področij. Med drugim bomo informirali podjetnike o finančnih spodbudah in ukrepih, potekale bodo predstavitve javnih razpisov za nepovratna in povratna finančna sredstva, predstavitve trajnostne lokalne samooskrbe ter predstavitve izbrane gastronomske ponudbe Slovenije.
Vabimo vas tudi na posvete in okrogle mize, ki bodo spremljali sejemsko dogajanje.
V okviru 62. Mednarodnega sejma Agra se bo v torek, 27. avgusta, na razstavnem prostoru in v okviru strokovnega posveta predstavila Mreža certificiranih teritorialnih kolektivnih blagovnih znamk. Vidni strokovnjaki bodo v okviru posveta izpostavili pomen kolektivnih blagovnih znamk za gastronomski turizem in razvoj podeželja. Mreža certificiranih teritorialnih kolektivnih blagovnih znamk pod skupno kolektivno blagovno znamko »Izvorno Slovensko« izpostavlja prehrambne in rokodelske izdelke ter posebna doživetja.
VABILO NA OKROGLO MIZO
POMEN KOLEKTIVNIH BLAGOVNIH ZNAMK ZA GASTRONOMSKI TURIZEM
IN RAZVOJ PODEŽELJA
Sejem Agra, Gornja Radgona, Dvorana D2
Torek, 27.8.2024 od 11.00 – 13.00 ure
V Sloveniji se v zadnjih letih vse več destinacij odloča, da svoje prehrambne in rokodelske izdelke ter posebna doživetja promovira in prodaja pod skupno kolektivno blagovno znamko »Izvorno slovensko«, ki temelji na verigi vrednosti povezovanja ponudnikov »od vil do vilic«. Na osnovi tega je nastala Mreža certificiranih teritorialnih kolektivnih blagovnih znamk, v katerih spoznamo bogastvo lokalnih zgodb, zaznamovanih s kakovostjo, tradicijo in inovativnostjo. Skupaj skrbijo za odgovoren, trajnosten razvoj podeželja in povezovanja na različnih ravneh. Model »Izvorno slovensko« potrošnikom omogoča vodena doživetja ter možnost nakupa visokokakovostne ponudbe z lokalno dodano vrednostjo. Vsak, ki bi se želel priključiti kateri izmed kolektivnih blagovnih znamk, pridobi voden pristop k odličnosti. Blagovna znamka Gostilna Slovenija je bila leta 2012 vzpostavljena z namenom prispevati k sodobni gastronomski razpoznavnosti Slovenije in pomagati ohranjati kulturno dediščino države. Seznanili se bomo z nadaljnjim razvojem te blagovne znamke.
P R O G R A M
- 10.30 Pogostitev ob prihodu (ZTKŠ Ormož)
- 11.00 Pozdravni nagovori organizatorjev: mag. Dejan Židan, državni sekretar na Ministrstvu za gospodarstvo, turizem in športmag. Maja Pak Olaj, direktorica Slovenske turistične organizacije
- 11.15 Teritorialne kolektivne blagovne znamke kot orodje razvoja pametne gastronomske destinacije in razvoj podeželja, dr. Tanja Lešnik Štuhec, ProVITALd.o.o., avtorica modela »Izvorno slovensko« in članica Akademije Izvorno slovensko
- 11. 50 – 12.00 Primer dobre prakse: Kolektivna teritorialna blagovna znamka Jeruzalem Slovenija, Andrej Vršič, direktor ZTKŠ Ormož
- 12.00 – 12.45 OKROGLA MIZA NA TEMO »Pomen kolektivnih blagovnih znamk za gastronomijo, turizem in razvoj podeželja«
Sodelujejo:
- Dubravka Kalin, generalna direktorica Direktorata za turizem na Ministrstvu za gospodarstvo, turizem in šport
- Ana Lemarechal – Kolar, generalna direktorica Direktorata za hrano in ribištvo, Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano
- Klemen Langus, Turizem Bohinj, nosilec Mreže TKBZ
- Janja Viher, koordinatorka Obrtno-podjetniške zbornice Slovenije projekta Gostilna Slovenija ter predsednica sekcije za gostinstvo in turizem pri OOZ Maribor.
- Grega Repovž, Gostilna Repovž
- Toni Kukenberger, lastnik in vodja Ekološke kmetije Kukenberger
- moderator: Aljoša Bagola
Teme pogovora:
Pomen certificirane kakovosti in oblikovanih kolektivnih blagovnih znamk, ki jamčijo lokalno kakovost za gastronomijo, turistične destinacije in za promocijo turizma,Kako se pridružiti Mreži teritorialnih kolektivnih blagovnih znamk,Pomen kolektivnih blagovnih znamk za razvoj podeželja,Promocija kolektivnih blagovnih znamk doma in v svetu,Zgodbe o sodelovanju lokalnih pridelovalcev hrane in gostincev, hotelirjev,Sodelovanje rokodelcev ter obrtnikov v okviru kolektivnih blagovnih znamk,Odnos ponudnikov, deležnikov turizma in lokalnega prebivalstva do kolektivnih blagovnih znamk,Odnos obiskovalcev (izletnikov in turistov) do kolektivnih blagovnih znamk,
Sodelovanje teritorialnih kolektivnih blagovnih znamk in znamke »Gostilna Slovenija
12.45- 13.00 Razprava
Več na: slovenia.info