Na največjem športnem dogodku leta, OI 2024, tudi skupnost Julijskih Alp
02.08.2024 | Novice
V času OI 2024 je sproščeno pariško romantiko zamenjala športna evforija, ki diha in živi z mestom. V Parizu se v sklopu največje izvedbe Slovenske hiše doslej predstavlja tudi Slovenija, kjer se krepijo mednarodne povezave in promovira turistična ponudba mednarodni skupnosti v Franciji.
© Blaž Veber
Slovenska hiša v Parizu
Slovenska hiša, ki stoji v pariškem parku La Villette, v času OI, med 27. julijem in 11. avgustom, predstavlja informacijsko in prireditveno središče Slovenije za francosko in svetovno javnost. V hiši potekajo druženja, seminarji, delavnice in ostali predstavitveni dogodki, poskrbljeno pa je tudi za kulinarična razvajanja. Ob priložnosti sta v hiši predstavljeni tudi prvi slovenski zlati olimpijski kolajni, ki ju je leta 1924 prav v Parizu osvojil telovadec Leon Štukelj.
© Blaž Veber
V hiši je umeščena največja uradna navijaška cona, v torek, 30. julija, pa je hiša pokala od ponosa in športnega navdušenja, ko je v njej potekal slovesni sprejem judoistke Andreje Leški, dobitnice prve zlate kolajne na OI v Parizu.
Največja izvedba Slovenske hiše doslej predstavlja odlično platformo za krepitev mednarodnih povezav in predstavitev Slovenije mednarodni skupnosti v Franciji, kjer v ospredju ni zgolj šport, temveč tudi turizem, gospodarstvo, gastronomija in kultura. Francoski trg ima izjemen potencial, skupno pa nam je navdušenje nad aktivnimi počitnicami, ljubezen do narave, kulture, kolesarstva – pa tudi do gastronomskih užitkov.
© Blaž Veber
Francoze prepriča narava in trajnostna naravnanost Slovenije
V ponedeljek, 29. julija, je v organizaciji Slovenske turistične organizacije (STO) potekal dogodek, namenjen slovenskemu turizmu, osrednji del so predstavljala dvostranska srečanja med slovenskimi destinacijami in francoskimi organizatorji potovanj in turističnimi agencijami. Slovensko turistično ponudbo je predstavilo sedem slovenskih turističnih informacij in združenj, poleg skupnosti Julijskih Alp, so slovenske barve zastopali tudi Turizem Ljubljana, Turistično združenje Portorož, Zavod za turizem Nova Gorica in Vipavska dolina, Skupnost slovenskih naravnih zdravilišč, ORA Kras in Brkinov ter Holding Kobilarna Lipica.
Predstavnik skupnosti Julijskih Alp je regijo predstavil približno 30 turističnim agentom in organizatorjem potovanj, najbolj pa jih ne navdušila narava in trajnostna naravnanost regije. Dan so zaključili z neformalnim mreženjem ob športnem navijanju, odeti v zelene barve znamke I feel Slovenia.
© Anže Furlan
Francija na 9. mestu po številu prenočitev
Francija je eden od primarnih trgov slovenskega turizma, ki je lani med tujimi trgi zasedal 9. mesto po številu prenočitev. Na OI 2024 se v sklopu projekta Slovenska hiša krepijo mednarodne povezave in predstavitev Slovenije z nacionalno blagovno znamko I feel Slovenia.