Vključitev v rezervacijski sistem za aktivnosti in storitve

17.03.2023 | Novice

regiondo-bled

Spoštovani,

digitalni trendi so tudi v turizmu postali stalnica in naši gostje pričakujejo, da jim pridemo nasproti z rešitvami, ki jim bodo olajšale pregled na ponudbo, pohitrile postopke rezervacije in jim omogočile čim večjo fleksibilnost.

V skupnosti vodilnih destinacij biosfernega območja Julijskih Alp iščemo rešitve, ki bi:

Zato smo nadvse veseli, da vam lahko ponudimo celostno orodje Regiondo, s katerim naslavljamo večino izzivov, hkrati pa vam ponudnikom orodje omogoča:

In še mnogo drugih prednosti, med drugim tudi dodatne prodajne kanale:

 

Celovit rezervacijski sistem za aktivnosti in storitve

 

Ker v skupnosti Julijske Alpe sodelujemo z lokalnim posrednikom, smo se uspeli dogovoriti za bolj ugodne pogoje za ponudnike v regiji. Sistem pa lahko izkoristite na dva načina:

1. NAČIN: s prodajo svoje ponudbe v mreži OutdoorCapital (in na vseh drugih posredniških kanalih); v tem primeru se plača provizija v višini 16 % + 0,20 € na prodano karto.

2. NAČIN: tudi na svoji lastni spletni strani, pri čemer imate potem fiksen mesečni strošek, ki je odvisen od paketa, ki ga izberete in variabilne stroške, ki nastanejo ob prodaji vaše aktivnosti in storitve

PLAN:

Starter

Advanced

Enterprise

Komu je namenjen:

Manjši ponudniki, ki šele začenjajo z online prodajo

Rastoči ponudniki z več uporabniki in naraščajočo kompeksnostjo izdelkov

Najvišja raven prilagajanja, optimizirana za velike obsege

Mesečni strošek (monthly based fee)

Namesto
49 €/mesec

= 19 €/mesec

Namesto
99 €/mesec

= 29 €/mesec

Namesto
199 €/mesec

= 99 €/mesec

Strošek za vsako prodano karto
(ticket fee per ticket sold)

Namesto
0,49 €

= 0,39 €

Namesto
0,49 €

= 0,39 €

Namesto
0,49 €

= 0,35 €

Strošek obdelavo plačil
(payment processing fee)

Namesto
3 %

= 2 %

Namesto
3 %

= 2 %

Namesto
3 %

= 2 %

Stroški uporabe sistema
(System usage fee)

 

 

= 3 %

 

 

= 2,5 %

Namesto
2 %

= 1,5 %

 

Kako deluje?

 

Sistem je baziran na Regiondo platformi – tako imenovanem »channel managerju«. To pomeni, da vam avtomatično odšteva prosta mesta za vsako aktivnost, ne glede na to, na koliko prodajnih platformah ste prisotni.

Ker omogoča tudi ročen vnos rezervacij, vam nikoli več ne bo treba skrbeti glede t.i. overbookinga, saj boste v koledar zlahka vnesi tudi rezervacije, ki jih boste dogovorili po telefonu, e-pošti ali na licu mesta.

 

Pa res potrebujem rezervacijsko platformo?

 

Na kratko – da. Digitalizacija vseh oblik življenja napreduje skoraj s svetlobno hitrostjo. Gost pričakuje hitro odzivnost ter hitro dostopne in pregledne informacije na enem spletnem mestu.

Učinkovito orodje za rezervacije vam omogoča, da prejemate rezevacije tudi kadar vi niste na voljo. Hkrati pa lahko v sistem vpisujete tudi rezervacije gostov, ki vas bodo poklicali ali poslali povpraševanje po e-pošti. 

Z dobrim rezervacijskim orodjem se boste izognili stresu s prebukiranjem, zmanjšali administrativne naloge, avtomatizirali komunikacijo z gosti, prodali dodatne storitve…

Hkrati boste “ujeli” tudi goste, ki načrtujejo vnaprej in jim omogočite, da samo z nekaj kliki rezervira in plača obisk znamenitosti, aktivnosti ali drugih storitev. Na tak način sebi brezplačno povečate prodajno mrežo, izboljšate pestrost in dostopnost spletne ponudbe turističnega območja ter poskrbite za srečnejše goste!

 

Moj Regiondo

 

Ob prejemu podatkov za vpis v vaš Regiondo račun vam bodo na voljo številne prednosti upravljanja z rezervacijami. Spodaj je naštetih nekaj, mi pa smo vam na voljo za vprašanja in pomoč:

 

Kakšne so torej glavne prednosti?

 

 

Če želite povečati prodajo svojih storitev in bi vam prišel prav preprost, preizkušen in učinkovit sistem za spletno prodajo in upravljanje, vas vabimo, da se dogovorite za sestanek z našim zastopnikom orodja Regiondo preko spodnjega obrazca:

https://outdoor.capital/outdoor-capital-obrazec/