Turizem Bled uspešen pri črpanju sredstev na razpisu Slovenske turistične organizacije v letu 2022

07.02.2023 | Novice

i-feel-slovenia

Javni zavod Turizem Bled se je v letu 2022 uspešno prijavil na Javni razpis za sofinanciranje aktivnosti promocije turistične ponudbe vodilnih turističnih destinacij v Sloveniji, ki ga je razpisala Slovenska turistična organizacija. V januarju 2023 so nam odobrili še zadnji zahtevek, s katerim smo počrpali vsa sredstva, ki so nam bila na voljo. Celotna vrednost projekta je znašala 55.555,53 EUR + DDV, vrednost sofinanciranja pa 50.000 EUR. Aktivnosti so potekale od 1. maja do 15. novembra 2022.

S prijavo na razpis smo se zavezali, da prednostno vključujemo tiste oblike oglaševanja, ki z doseganjem namena in ciljev oglaševanja hkrati zmanjšujejo ogljični odtis ter druge negativne okoljske in socialne vplive. Največji del sredstev za oglaševanje smo tako namenili digitalnemu oglaševanju.

Le-to je v največji meri potekalo na Google Ads in Facebook Ads. V poletnem in jesenskem času smo oglaševali na slovenskem, avstrijskem, italijanskem, madžarskem in francoskem trgu. Kampanje so bile splošne, o pohodništvu na Bledu, možnostih prevoza po Bledu, trajnostnem prihodu na Bled in nastanitvah. 

 

FB-oglasi-2022

 

Digitalno smo oglaševali tudi preko portalov Kayak in Rough Guides. Preko potovalnega iskalnika Kayak smo oglaševali na nemškem trgu. Po njihovi adremi so poslali newsletter o Bledu, naš oglas pa se je pojavljal na njihovi strani tistim, ki so iskali naše konkurenčne destinacije. Pri Rough Guides, ki drugače izdaja znane tiskane vodiče, smo naročili članek na njihovi spletni strani, newsletter in objave na njihovih socialnih omrežjih. Nagovarjajo predvsem publiko iz Združenega Kraljestva in ZDA.

 

Rough-Guide-2022

 

Klasičnemu oglaševanju smo namenili manjši delež, in sicer oglas v reviji Slovenske počitnice, kjer smo oglaševali trajnostni prihod na Bled in kolesarjenje na destinaciji.

Izdelali smo dva promocijska videa. Prvi je predstavljal novo celodnevno doživetje, povezano z Arnoldom Riklijem, drugi pa je namenjen splošni promociji Bleda.

 

 

Del sredstev smo namenili nadgradnji destinacijske spletne strani www.bled.si.

Za objavo na spletni strani, socialnih omrežjih in na oglasih smo naročili nove tekste, prevode besedil, oblikovanje ter fotografije. Naročili smo šest novih blogov o temah, po katerih potencialni gostje sprašujejo na iskalniku Google.

Za delo na projektu smo prerazporedili zaposleno, ki je skrbela tudi za vso administracijo projekta.