Turizem Bled je uspešno zaključil s projektom Promocija destinacije Bled v letu 2021
01.03.2022 | Novice
Turizem Bled se je meseca maja 2021 prijavil na Javni razpis Slovenske turistične organizacije »Za sofinanciranje aktivnosti promocije turistične ponudbe vodilnih turističnih destinacij Slovenije v letu 2021«. Aktivnosti razpisa so potekale do sredine meseca decembra 2021, v februarju 2022 pa se je projekt s potrditvijo zadnjega zahtevka zaključil. Uspešno smo črpali 50.998,00 EUR od možnih 51.000,00 EUR. Namen projekta je bil krepitev promocijskih aktivnosti za destinacijo Bled, predvsem na digitalnih kanalih. Izvedene aktivnosti:
- Večji del sredstev smo namenili digitalnemu oglaševanju. Pri tem nam je pomagala agencija za digitalni marketing, ki nam je postavila kampanje na Google Ads in Facebook Ads, izdelala kreative, optimizirala kampanje ter kreirala vmesna dokazila in zaključno poročilo. Skozi različna obdobja smo oglaševali romantični oddih na Bledu, uživanje na Bledu, gorsko kolesarjenje, aktivni oddih in kulinariko na Bledu. Večino kampanj smo oglaševali na slovenskem trgu, eno kampanjo pa v Italiji, Avstriji, Nemčiji ter na Madžarskem.
- S sredstvi na projektu smo posneli dva nova promocijska videa, in sicer o gorskem kolesarjenju ter o kulinariki. Oba videa smo uporabili tudi pri oglaševanju.
- Video o gorskem kolesarjenju s pripadajočimi fotografijami smo uporabili pri oglaševanju na MTS Austria – Bike Holidays. S tem smo povečali promocijo o možnostih gorskega kolesarjenja na Bledu predvsem na nemško govorečem trgu.
- Facebook in Instagram objave v okviru profila Slovenia Outdoor.
- Del sredstev smo namenili nadgraditvi naših digitalnih orodij. Na spletni strani smo uredili H1 naslove na določenih straneh, s čimer smo dosegli boljšo SEO optimizacijo naše strani. Poleg tega smo vzpostavili novo spletno podstran s pogostimi vprašanji in odgovori. Za objavo na spletni strani, socialnih omrežjih in na oglasih smo naročili nove tekste, prevode besedil ter nove fotografije.
- Na projekt je bila prerazporejena zaposlena, ki je skrbela za digitalno promocijo ter spletne platforme Turizma Bled. Skrbela je tudi za vso administracijo projekta.
Veseli nas, da smo uspešno izpeljali vse načrtovane aktivnosti in hkrati dosegli vse cilje projekta. S projektom smo dosegli boljšo prepoznavnost Bleda na bližnjih tujih trgih in navdihnili domače goste za dopustovanje na Bledu.