Predstavitev slovenskega turizma na madžarskem trgu

27.09.2021 | Novice

kongresni urad Bled Budimpesta

Prejšnji teden je v organizaciji Slovenske turistične organizacije v Budimpešti potekala delavnica slovenskega turizma za izpostavitev turistične ponudbe Slovenije in krepitev poslovnih vezi med madžarskimi agenti in slovenskimi predstavniki turističnega gospodarstva.

Poslovni dogodek je bil razdeljen na dva dela: prvi je bil namenjen predstavitvi ponudbe prostočasnega turizma v Sloveniji, medtem ko se je na drugem delu v sodelovanju s Kongresnim uradom Slovenije predstavljal produkt poslovna srečanja in dogodki oz. MICE segment.

Madžarska je za slovenski turizem eden pomembnejših trgov, v prvih osmih mesecih letošnjega leta so po statističnih podatkih madžarski gostje zasedali 5. mesto po številu prihodov in prenočitev tujih gostov v Sloveniji.

V sklopu delavnice za promocijo prostočasnega turizma in poslovnih srečanj so se predstavili tudi ponudniki in organizacije z Gorenjske, in sicer Turizem Bohinj, HIT Alpinea, Bled Rose Hotel, Turizem Bled in Javni gospodarski zavod Brdo.

Po uradnem delu dogodka je sledilo mreženje med vsemi udeleženci, obogateno s predstavitvijo Slovenije kot nosilke naziva Evropska gastronomska regija 2021.

V avgustu so madžarski gostje na Bledu ustvarili več kot 33.000 nočitev in so na tretjem mestu.