Izobraževanja za turistične deležnike na temo Digitalno trženje in spletni marketing turistične ponudbe

31.03.2021 | Novice

V torek, 23. marca, smo na Turizmu Bled organizirali predavanje z naslovom Digitalna strategija v turizmu, ki ga je vodil Matej Kalan, ustanovitelj agencije za digitalni marketing Forward iz Kranjske Gore, z dolgoletnimi izkušnjami na področju turizma. Predavanja so se udeležili slušatelji s področja turističnega gospodarstva, ki so podali dobre, pozitivne odzive. Predvsem jim je bilo všeč, da je predavanje pokrilo široko področje digitalizacije, po drugi strani pa ponudilo dovolj globine za boljše razumevanje tematike ter konkretnih informacij, na podlagi katerih se vsak lahko loti izboljševanja vsebin na različnih digitalnih kanalih, ki so aktualni v turizmu.

V torek, 30. marca, je sledilo drugo predavanje o komunikaciji z gosti na digitalnih platformah, ki ga je vodila Forwardova sodelavka Manca Jeršin. Povedano pa je s primerom dobre prakse podkrepila Nina Valant s podjetja 24 – 7 d.o.o., ki v Kranjski Gori povezuje 3 dejavnosti: Lačni Kekec, Kekec Bike in smučarsko šolo Kekec.

Gradiva s prvega predavanja:

- prosojnice predstavitev: Stategija trženja turističnih produktov na digitalnih kanalih

- gradivo za samostojno delo: kontrolni seznam priporočenih aktivnosti

Gradiva z drugega predavanja:

prosojnice predstavitev: Komunikacija z gosti na digitalnih platformah

primer dobre prakse - 24 - 7 d.o.o.

gradivo za samostojno delo: Komunikacija z gosti na digitalnih platformah

 

Predavanje3-SpletnaStran© Forward


Na Turizmu Bled se zavedamo, da so znanja o digitalnem trženju danes nujno potrebna, po drugi strani pa zelo obsežna, zato smo se odločili, da izven tega projekta pripravimo še tretje predavanje o digitalnem oglaševanju, ki bo potekalo po velikonočnih praznikih, v četrtek, 8. aprila.

Več informacij in prijave na: https://bit.ly/3cwq95X.

Prvi dve predavanji sta bili brezplačni za vse, ki so se prijavili, saj se je Turizem Bled v lanskem letu uspešno prijavil na javni razpis Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo za dvig kompetenc vodilnih turističnih destinacij in razvoj turistične ponudbe v vodilnih turističnih destinacijah v letih 2020 in 2021. Usposabljanja so sestavni del projekta, ki poteka pod operacijo z naslovom Digitalizacija kulturne dediščine v občini Bled v letih 2020/2021 (skrajšano DIGIRIKLI) in jo delno financira Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje evropske kohezijske politike.

V letošnjem letu bo Turizem Bled v okviru tega projekta izvedel dva sklopa usposabljanj deležnikov v turizmu, s katerimi želi razviti ustrezna znanja in veščine destinacijskih deležnikov turizma s področja zagotavljanja kakovostnih storitev za goste. 

Prvi sklop (na temo Digitalno trženje in spletni marketing turistične ponudbe) se izvaja v marcu, drugi (na temo Kakovost turistične ponudbe) pa bo izveden v prihodnjih mesecih.

Več informacij: Turizem Bled, , 04 5780 500.