STO vabi k brezplačni promociji jesenskih in zimskih ponudb v digitalni kampanji MY WAY
24.09.2020 | Novice
Spoštovani ponudniki turističnih storitev!
Slovenska turistična organizacija skladno z javnim pozivom za oddajo ponudb za promocijo turističnih paketov slovenskega turističnega gospodarstva poziva k oddaji ponudb s poudarkom na jesenskih in zimskih doživetjih.
Z digitalno kampanjo na bližnjih trgih 2020, v kateri uporabljamo komunikacijski koncept MY WAY, si želimo skupaj z vami povečati število prihodov in prenočitev tujih turistov v jesenskem in zimskem času ter s tem zasledovati cilj rasti prilivov iz naslova potovanj.
Ponudba MY WAY skladno s komunikacijsko strategijo ne ponuja zgolj nastanitve, ampak obljublja personalizirano doživetje. Nosilna tema je skrbno oblikovana z mislijo na določene ciljne skupine (Active, Lifestyle, Wellbeing), in s premišljenim poudarkom na pozornostih in doživljajskih elementih. Ponuja pristno doživetje Slovenije in vabi, da jo vsak občuti na svoj način.
Z oglaševanjem jesensko-zimske sezone smo začeli septembra 2020 na trgih: Nemčije, Italije, Avstrije, Velike Britanije, Francije, Švice in Madžarske. Več o kampanji lahko preberete na predstavitveni spletni strani.
Rok za oddajo turističnih paketov za jesensko-zimsko obdobje je podaljšan do vključno 31. 10. 2020. Turistične pakete, ki naj bodo oblikovani za jesensko in zimsko obdobje, lahko oddate za sledeče sklope:
- ZIMSKE POČITNICE,
- AKTIVNE POČITNICE,
- DRUŽINSKE POČITNICE,
- WELLNESS PONUDBE,
- KULINARIČNE PONUDBE IN
- PONUDBE MEST IN KULTURE.
Pri snovanju paketov naj vam bodo v pomoč podporni vsebinski poudarki vezani na novo situacijo, ki jih bomo komunicirali v Digitalni kampanji na bližnjih trgih 2020:
- VARNOST (destinacija z ne-množičnim turizmom, odmaknjena, a vseeno blizu, dostopna tudi s cestnim prevozom)
- NEOKRNJENA NARAVA (zelena destinacija z neokrnjeno naravo - gozdovi, travniki, reke, slapovi, jezera, morje, z izjemnimi možnostmi za outdoor aktivnosti ter z vsemi potrebnimi tudi termalnimi viri za krepitev psiho-fizičnega zdravja in imunskega sistema).
- TRAJNOST in LOKALNOST (trajnostno naravnana destinacija s tradicijo lokalnih izdelkov in storitev, z bogato lokalno tradicionalno in sodobno kulturo & umetnostjo).
- GASTRONOMIJA (z izjemno gastronomsko ponudbo iz lokalnih sestavin, z gastronomsko ponudbo vrhunskih chefov).
- BUTIČNOST (butična destinacija za bolj zahtevnega turista, ki je pripravljen plačati za storitve več oz. je manj cenovno občutljiv).
Oddaja vsebin preko spletne aplikacije na https://www.slovenia.info/sl/oddajpaket je za ponudnike brezplačna. Ponudnik mora zagotoviti lektorirano oddajo vsebin v slovenskem jeziku. Vsi oddani paketi bodo brezplačno prevedeni in objavljeni na pristajalnih straneh digitalne kampanje v 6 tujih jezikih: angleškem, nemškem, italijanskem, francoskem, španskem in ruskem jeziku.
Celoten poziv je na voljo v dokumentu:
Javni poziv za oddajo ponudb za promocijo turističnih paketov STG.
Navodila za ponudnike za registracijo in oddajo paketov so na voljo tu:
Navodila za registracijo in vnos paketne ponudbe.
Za dodatne informacije v zvezi z oddajo ponudb smo vam na voljo na tel. št.: 01 5898 538 ali na elektronskem naslovu: .
Prijazen pozdrav,
Slovenska turistična organizacija