Slovenska turistična organizacija vabi k oddaji ponudb za promocijo turističnih paketov slovenskega turističnega gospodarstva
14.08.2020 | Novice
Spoštovani ponudniki turističnih storitev!
Slovenska turistična organizacija skladno z javnim pozivom za oddajo ponudb za promocijo turističnih paketov slovenskega turističnega gospodarstva poziva k oddaji ponudb z namenom tržno-promocijskih aktivnosti slovenske turistične ponudbe v času po glavni sezoni. Z digitalno kampanjo na bližnjih trgih 2020, v kateri uporabljamo komunikacijski koncept MY WAY, si želimo skupaj z vami povečati število prihodov in prenočitev tujih turistov in s tem zasledovati cilj rasti prilivov iz naslova potovanj.
Ponudba MY WAY skladno s komunikacijsko strategijo ne ponuja zgolj nastanitve, ampak obljublja personalizirano doživetje. Nosilna tema je skrbno oblikovana z mislijo na določene ciljne skupine (Active, Lifestyle, Wellbeing), in s premišljenim poudarkom na pozornostih in doživljajskih elementih. Ponuja pristno doživetje Slovenije in vabi, da jo vsak občuti na svoj način.
Z oglaševanjem jesensko-zimske sezone bomo začeli septembra 2020 na trgih: Nemčije, Italije, Avstrije, Velike Britanije, Francije, Švice in Madžarske. Več o kampanji lahko preberete na predstavitveni spletni strani.
Turistične pakete za jesensko-zimsko obdobje je možno oddati od 9. 8. 2020 do vključno 30. 8. 2020 za sledeče sklope, ki jih bomo glede na nosilno temo razvrstili na pristajalne strani kampanje Lifestyle (kulinarične ponudbe, ponudbe mest, kulture, družinske počitnice z izraženo nosilno temo lifestyle), Active (aktivne počitnice, družinske počitnice z izraženo nosilno temo active), Wellbeing (wellness ponudbe, družinske počitnice z izraženo nosilno temo wellbeing):
- AKTIVNE POČITNICE,
- DRUŽINSKE POČITNICE,
- WELLNESS PONUDBE,
- KULINARIČNE PONUDBE IN
- PONUDBE MEST IN KULTURE
Pri snovanju paketov naj vam bodo v pomoč podporni vsebinski poudarki vezani na novo situacijo, ki jih bomo komunicirali v Digitalni kampanji na bližnjih trgih 2020:
- VARNOST (destinacija z ne-množičnim turizmom, odmaknjena, a vseeno blizu, dostopna tudi s cestnim prevozom)
- NEOKRNJENA NARAVA (zelena destinacija z neokrnjeno naravo - gozdovi, travniki, reke, slapovi, jezera, morje, z izjemnimi možnostmi za outdoor aktivnosti ter z vsemi potrebnimi tudi termalnimi viri za krepitev psiho-fizičnega zdravja in imunskega sistema).
- TRAJNOST in LOKALNOST (trajnostno naravnana destinacija s tradicijo lokalnih izdelkov in storitev, z bogato lokalno tradicionalno in sodobno kulturo & umetnostjo).
- GASTRONOMIJA (z izjemno gastronomsko ponudbo iz lokalnih sestavin, z gastronomsko ponudbo vrhunskih chefov).
- BUTIČNOST (butična destinacija za bolj zahtevnega turista, ki je pripravljen plačati za storitve več oz. je manj cenovno občutljiv).
Oddaja vsebin preko spletne aplikacije na https://www.slovenia.info/sl/oddajpaket je za ponudnike brezplačna. Ponudnik mora zagotoviti lektorirano oddajo vsebin v slovenskem jeziku. Vsi oddani paketi bodo brezplačno prevedeni in objavljeni na pristajalnih straneh digitalne kampanje v 6 tujih jezikih: angleškem, nemškem, italijanskem, francoskem, španskem in ruskem jeziku.
Celoten poziv je na voljo v dokumentu:
Javni poziv za oddajo ponudb za promocijo turističnih paketov STG.
Navodila za ponudnike za registracijo in oddajo paketov so na voljo tu:
Navodila za registracijo in vnos paketne ponudbe.
Za dodatne informacije v zvezi z oddajo ponudb smo vam na voljo na tel. št.: 01 5898 538 ali na elektronskem naslovu: .
Prijazen pozdrav,
Slovenska turistična organizacija