Odprtje soteske Vintgar 2020

05.05.2020 | Novice

Spoštovani,

ponovno vas vabimo na ogled soteske Vintgar, ki odpira svoja vrata v petek, 15.05.2020.

Na letošnjo sezono smo se zaradi trenutne situacije pripravili malo drugače. Vljudno vas naprošamo, da si preberete spodnja navodila ter jih tudi upoštevate, predvsem pa vas prosimo za razumevanje.
Navodila smo pripravili, da minimaliziramo možnost okužbe z COVID-19 pri obiskovalcih in zaposlenih.

Ločili smo vstopno in izstopno točko. Možnosti povratka skozi sotesko ne bo. Tako bomo preprečili srečevanje na ozkih delih poti. Vstop bo pri brunarici v vasi Podhom, izstop pri slapu Šum na Blejski Dobravi.
Za povratek boste lahko izbirali med različnimi krožnimi potmi.

Vse poti so jasno označene na informacijskih tablah ter s smerokazi ob poti.

panorama_SLO-MAD
shema_SLO-MAD

➡️ Sveta Katarina-Hom – Krožna pot
Potek poti:
Pot pričnete pri glavnem vhodu v sotesko Vintgar na zahodni strani. Na koncu soteske, kjer se nahaja slap Šum se orientirate desno ter sledite smerokazom k cerkvi Sv. Katarine. Pot predstavlja 1,2 km lažjega vzpona skozi gozd ter dobrih 80 metrov višinske razlike. Cerkvica stoji na čudovitem razgledišču po okolici, ki je zaradi impresivnosti poimenovan tudi kot oltar Gorenjske. Na desni je manjša okrepčevalnica. Vračate se lahko v smeri proti izhodišču (smer zahod) pri čemer sledite usmerjevalnim tablam, lahko pa se usmerite tudi proti jugovzhodu v smeri proti Zasipu ali Bledu.

➡️ Strma stran-Dobrava – Krožna pot
Potek poti - stopnice:
Pot pričnete pri glavnem vhodu v sotesko Vintgar na zahodni strani. Na koncu soteske kjer se nahaja slap Šum, se orientirate levo ter prečkate most. Stopnice vodijo strmo navzgor. Začnete z vzponom po skoraj 200 stopnicah v smeri Blejske Dobrave. Ko se strmina umiri, prispete v vas Blejska Dobrava. Pot nadaljujete po asfaltirani cesti naravnost do križišča in sledite usmerjevalni tabli levo navzgor do vodnjaka. Na vrhu hriba pri vodnjaku ponovno zavijete levo. Cesta vas bo vodila mimo hiš do konca naselja in gozdne poti, ki vas bo pripeljala nazaj do brunarice ob vhodu v sotesko. To pot po domače imenujemo »Strma stran«, saj se del poti na vrhu klifov vije prav nad sotesko. Na poti bodite previdni in ne stopajte preblizu roba. Ne prožite kamenja, kajti pod vami so obiskovalci soteske. Ves čas poti sledite rumenim usmerjevalnim tablam.

Potek poti – mimo pokopališča:
Pot pričnete pri glavnem vhodu v sotesko Vintgar na zahodni strani. Na koncu soteske kjer se nahaja slap Šum, pod slapom je razgledna ploščad od tu lahko nadaljujete pot naravnost po makadamski cesti skozi gozd, ki se rahlo vzpenja. Po dobrih 20 minutah hoje boste prispeli na parkirišče pod pokopališčem na Blejski Dobravi. Okrepčate se lahko v baru oziroma v bližnjem gostišču. Sledite asfaltirani cesti proti jedru vasi s cerkvijo Sv. Štefana. Pri cerkvi je obnovljeno vaško jedro s spomenikom čebeli. Od vaškega jedra sledite cesti levo navzgor. Na vrhu hriba pri vodnjaku ponovno zavijete levo. Cesta vas bo vodila mimo hiš do konca naselja in gozdne poti, ki vas bo pripeljala nazaj do brunarice ob vhodu v sotesko. To pot po domače imenujemo »Strma stran«, saj se del poti na vrhu klifov vije prav nad sotesko. Na poti bodite previdni in ne stopajte preblizu roba. Ne prožite kamenja, kajti pod vami so obiskovalci soteske.

➡️Opis enosmerne posti ter navodila za agencije:
Goste z avtobusom odložite na parkirišču pred vhodom v sotesko Vintgar na na-slovu Podhom 80. V primeru, da goste samo odložite (max. postanek 10 minut) parkirnine ni potrebno plačati.
Voznik avtobusa se napoti proti Blejski Dobravi - smer Jesenice (najkrajša pot čez Kočno). Do parkirišča pod pokopališčem na Blejski Dobravi obvezno uporabite obvoznico PC Črna vas. Koordinate parkirišča: 46°24'25.4"N 14°06'29.1"E
Parkirišče je v lasti Občine Jesenice, do danes (maj 2020) je še brezplačno. Na tem parkirišču bodo gosti počakali na avtobus oziroma avtobus počaka njih.
Ob parkirišču je manjši lokal s toaletami. Malce pred parkiriščem je odlična gostilna Pri Jurču (toalete, velika terasa).
Od slapu Šum do parkirišča na Blejski Dobravi vodi 1,3 kilometre dolga makadamska cesta, ki se konstantno rahlo vzpenja in pripelje direktno na parkirišče. Po cesti je prepovedana vožnja za ves promet (razen intervencijskih vozil), zato je pot varna.

‼️Prosimo vas, da upoštevate, da vam bo krožna pot ogleda skupno vzela od 3 do 4 ure. Priporočamo, da pridete športno oblečeni ter v pohodnih čevljih. Tudi pohodne palice ne bodo odveč.

Posamezne obiskovalce prosimo, da vstopnice kupite preko spleta, na naši spletni strani www.vintgar.si
Vstopnico lahko natisnete ali odprete na telefonu ter ob vstopu skenirate QR kodo na vstopnici. Ob nakupu vstopnice preko spleta morate izbrati uro ter dan ogleda. Nujno se držite izbranega termina, kajti število vstopnic bo časovno omejeno.

Še vedno bo mogoče vstopnice kupiti na okencu brunarice pri vhodu. Mogoče bo kupiti tudi spominke. Bar bo obratoval omejeno, v skladu s predpisi. Prosimo vas, da pri čakanju na nakup dosledno upoštevate predpisani varnostni razmik najmanj 1,5 m.
V soteski priporočamo varnostno razdaljo vsaj dveh metrov.

Pripravili smo tudi nove zgibanke (zemljevidi v priponki so na zgibankah). Če jih potrebujete, vam jih ob dogovoru lahko osebno prinesemo, pošljemo po pošti ali pa jih vi (ob najavi) prevzamete pri nas.

Vse skupine obiskovalcev naprošamo, da svoj prihod najavite na .
Za vsa vprašanja smo vam na voljo na ali na telefonski številki 051 621 511!
Z veseljem vam bomo svetovali ter pomagali.