Predstavitev kolektivne blagovne znamke Bled Local selection in podelitev certifikatov

03.02.2020 | Novice

Miro Zalokar© Miro Zalokar

Bled zna in zmore, na Bledu rastejo ideje in se rojevajo izdelki, na katere smo že danes lahko ponosni. Kolektivna blagovna znamka Blejski lokalni izbor je dokaz, da inovativnost, podjetnost in smisel za zgodbe še živijo v naših krajih!

Zgodbe smo iskali med ljudmi, ki srčno ljubijo Bled, izdelke med tistimi, ki cenijo izkušnje in znanje preteklih rodov, hrano med onimi, ki poznajo moč zemlje, na kateri so zrasli. In našli smo vedno iste ljudi, ki vse to nosijo v sebi in znajo ponosno povedati, da so dediči kraja, ki je slovenska podoba raja.

Blejski lokalni izbor je vse tisto, kar že od nekdaj biva in raste na Bledu in v njegovi okolici, v ljudeh s tega konca, v zemlji, v vodi, v zraku. Kar smo dobili od naših prednikov, smo sprejeli s hvaležnostjo in temu daru dodali svoje ideje in zamisli, ki so odraz časa, v katerem živimo. Preteklost se je v kolektivni blagovni znamki Blejski lokalni izbor srečala s prihodnostjo. Ponosni smo, da vse, kar sodi pod znamko Blejski lokalni izbor, lahko ponudimo nam samim in svetu.

Na zaključni slovesnosti, ki je bila v petek, 31. januarja, ob 11. uri v Infocentru Triglavska roža, so podelili certifikate 24 ponudnikom za 59 izdelkov in jedi.

Kot je povedal direktor Turizma Bled, Tomaž Rogelj, je Turizem Bled s projektom začel pred dvema letoma z Blejskim sirom, ki je prebil led na tem področju. Turizem Bled s tem projektom sledi sodobnim trendom v panogi, ki spodbujajo poudarjanje avtentičnosti in dediščine. 

Predsednik strokovne komisije je prof. dr. Janez Bogataj, člani ostalih komisij pa:

Na spletni strani www.bled.si je zaživela tudi nova podstran s predstavitvijo izdelkov: https://www.bled.si/sl/kaj-videti-poceti/bled-local-selection/

Medijske objave: