V Madridu zmaga za promocijski film Bled Local Selection

24.01.2020 | Sporočila za javnost

madrid

Do nedelje v Madridu poteka ena izmed največjih poslovnih borz v mednarodni turistični industriji, Fitur Madrid 2020. Letos so v okviru borze razpisali tudi tekmovanje v turističnih in promocijskih filmih in video produkciji, na katerem so lahko tekmovale vse destinacije, ki sodelujejo na borzi. Bled se je predstavil s filmom Bled Local Selection, ki ga je izdelala skupina Vizualist, Turizem Bled pa je njegovo izdelavo naročil v okviru digitalne kampanje.

Film je postal najboljši promocijski film v kategoriji Mesta v mednarodni konkurenci. Ostala dva nominiranca sta bila belgijski Ghent in portugalski Santa Cruz.

Film je na ogled na: https://www.youtube.com/watch?v=L3wXu4CbmuI

Fitur Madrid odlikuje veliko število potencialnih poslovnih partnerjev, je tudi vodilna borza v Evropi za južnoameriški trg.

Na borzi FITUR je leta 2019 sodelovalo 10.487 razstavljavcev iz 165 držav, dogodek pa je obiskalo 253.490 obiskovalcev, od tega je bilo 142.642 poslovnih.

Turizem Bled