Zadnji val digitalne kampanje s klubom Dallas Mavericks

29.03.2024 | Novice

Dallas_Mavs_kviz

V tem tednu se je zaključila zadnja od štirih aktivacijskih aktivnosti v okviru digitalne kampanje s košarkarskim klubom Dallas Maverics v košarkarski sezoni 2023/24. Digitalna kampanja je del promocijskih aktivnosti s klubom Dallas Mavericks, s katerim Slovenska turistična organizacija (STO) sodeluje z namenom krepitve prepoznavnosti Slovenije in znamke I Feel Slovenia.

Prvi aktivacijski kviz v okviru digitalne kampanje, ki jo je ameriški košarkarski klub Dallas Mavericks zasnoval v sodelovanju s STO, je bil objavljen 25. novembra 2023, sledila pa sta še kviza decembra 2024 in januarja 2024, pred tematsko tekmo I FEEL SLOVENIA night.  

Kampanja je zasnovana na način, da preko nagradnih kvizov spodbudi navijače kluba Dallas Mavericks, da spoznavajo Slovenijo. Sodelujoči so se potegovali za številne atraktivne nagrade, v prvem krogu je zmagovalec dobil košarkarski dres Luke Dončića, nato set potovalnih kovčkov kluba Dallas Mavericks in vstopnico za tematsko tekmo I feel Slovenia night.

Zadnjo nagrado pa je zagotovila STO, in sicer obisk Slovenije za dve osebi. Odziv ob objavah na kanalih kluba Dallas Mavericks (na družbenih omrežjih kluba, na spletni strani Mavs.com in preko aplikacije Mavsa pp) je bil izjemno pozitiven in že prvi dan je sodelovalo več kot tisoč posameznikov.

Zadnji del digitalne kampanje bo potekal do 29. marca 2024, ko bo znan tudi zmagovalec, ki bo v naslednjih mesecih obiskal Slovenijo.

Vir: slovenia.info