Razvoj kolektivne blagovne znamke Bled Local selection

Bled, 5. 7. 2019
V začetku junija je Turizem Bled organiziral predavanje in delavnico o razvoju kolektivne blagovne znamke. Namen delavnice je bil predstaviti nadaljnje aktivnosti Turizma Bled na področju mreženja in zagotavljanja odlične kakovosti pridelkov, izdelkov, storitev in butičnih doživetij ter zastaviti korake udejanjanja prepoznavnosti kakovostne ponudbe Bleda na območju Julijskih Alp, Slovenije in na širšem turističnem trgu. Dr. Tanja Lešnik Štuhec je predstavila primere razvoja kolektivnih blagovnih znamk v Sloveniji, dr. Jana Vilman Proje pa je predstavila razvoj znamke Bohinjsko. Direktor Turizma Bled Tomaž Rogelj in sodelavka Maja Pančur sta predstavila razvoj in prihodnost znamke Bled Local Selection na Bledu.
Po uvodnem letu uvajanja znamke Bled Local selection, je prišlo do odločitve, da se sistem podeljevanja dovoljenja za uporabo znamke sistematizira in se uvede certificiranje za različna področja turistične ponudbe, ne zgolj za prehranske izdelke. Turizem Bled bo tako tekom razvoja znamke, vsem zainteresiranim ponudnikom nudil podporo pri začetnih fazah razvoja (svetovanju pri razvoju izdelkov, embalaži oziroma predstavnosti izdelkov in promociji).

Pri izboru izdelkov, ki se bodo potegovali za certifikat Bled Local selection, bo dana velika pozornost zgodbi predlaganih izdelkov in možnosti, njihove nadgradnje v doživetje.


V letu 2019 bo v okviru projekta izvedenih kar nekaj delavnic z delovno skupino na podlagi katerih se bo pripravil načrt upravljanja znamk skupaj s priročnikom. Razvoj znamke predvideva certificiranje na področjih:

1. faza (od leta 2019 naprej):

  • rokodelskih izdelkov in izdelkov unikatnega in industrijskega oblikovanja,
  • pridelkov in prehranskih izdelkov,
  • jedi in pijač postreženih na gostinski način,

2 faza (od leta 2020 naprej):

  • organiziranih kulinaričnih prireditev,
  • organiziranih butičnih vodenih gastronomskih doživetij,
  • nastanitvenih kapacitet.
Delavnice z zainteresiranimi kandidati za pridobitev znamke Bled Local selection (opredeljene v 1. fazi razvoja) bodo 25. septembra 2019.
Vsi ponudniki, ki želijo brezplačne individualne konzultacije pri razvoju produktov, se lahko obrnejo na koordinatorko projekta, Majo Pančur: maja.pancur@visitbled.si, 045 780 507.

Znani so tudi že datumi ocenjevanja izdelkov (opredeljenih v 1. fazi razvoja):
15. november 2019 - rokodelski izdelki in izdelki unikatnega industrijskega oblikovanja
9. december 2019 - pridelki in prehranski izdelki
9. januar 2020 - jedi in pijače predstavljene na gostinski način

Podelitev certifikatov pa bo 31. januarja 2020 na javni predstavitvi kolektivne blagovne znamke Bled Local selection.

Posnetek delavnice KBZ Bled Local Selection - 11. junij 2019

Prijava na e-novice

Bled MyWay vam omogoča, da na enem mestu zberete, pregledate in rezervirate vse aktivnosti pri ponudnikih.
Oblikujte si svoj oddih na Bledu po svoje.

Dodajanje aktivnosti

Vsebine se med brskanjem po spletni strani dodajajo same ali pa jih s klikom dodajte sami.

Izberite aktivnost

S klikom na X odstranite tiste aktivnosti, ki vas ne zanimajo.

Preverite ponudbo

S klikom na gumb boste lahko na enem mestu izbrali ponudnika željene aktivnosti in jo rezervirali.