Vabilo na Srečanje blejskega turističnega gospodarstva

Bled, 12. 3. 2019

Festivalna dvorana Bled

petek, 29. marec 2019

Letošnje Srečanje blejskega turističnega gospodarstva v ospredje postavlja teme digitalizacije, inovativnosti in trajnostnega razvoja. Organizirano v obliki predavanj in predstavitve primerov dobrih praks.

Leto 2019 smo na Turizmu Bled pričeli z odločitvijo, da destinacijski rezervacijski sistem Feratel opustimo. Ob pripravah na prenovo spletne strani, ki jo pričakujemo zgodaj jeseni, smo si zadali nove cilje in strategijo komuniciranja prek spletne strani www.bled.si. Med glavnimi poudarki je bolj aktiven pristop k predstavitvi doživetij v destinacij, pri čemer se bomo opirali na nacionalno shemo petzvezdičnih doživetij, ki poudarja avtentičnost, trajnost in butičnost. Nastanitve bodo obiskovalci spletne strani lahko poiskali prek meta iskalnika, na drugi strani pa bomo kakovostne, angažirane ponudnike nastanitev predstavili po tematskih sklopih, ki imajo visok domet povpraševanja in sledijo strateškim ciljem. Vsi pogoji o vključitvi turističnih ponudnikov na spletno stran www.bled.si bodo opisani v dokumentu uredniška politika spletne strani.

Te korake bomo javno predstavili na srečanju, s predavanji in primeri dobre prakse pa želimo opolnomočiti deležnike, da bodo imeli ustrezno znanje in navdih za nadaljnji razvoj.

Turizem Bled bo dogodek organiziral v skladu s strateško usmeritvijo krepitve povezovanja pri razvoju in trženju lokalnega turističnega gospodarstva, pri čemer sledimo cilju ustvarjanja visoke dodane vrednosti v turizmu s spodbujanjem:
-          visokokakovostnih turističnih storitev,
-          prijaznih odnosov s turisti in
-          avtentičnih lokalnih doživetij.

Program srečanja


8.00 – 8.30      Registracija udeležencev

8.00 – 8.45      Jutranja čajanka z Blejskim čajem (Bled Local Selection)

8.45 – 9.00      Uvodni pozdrav in nagovor gostiteljev

Predstavitev novih usmeritev predstavitve turistične ponudbe na spletni strani www.bled.si, ki se bodo uvedle vzporedno s prenovo.
Pri doseganju strateških ciljev komuniciranja prek www.bled.si bo podarjena sodobna digitalna predstavitev in visokokakovostna vsebina.

9.00 – 9.45      Predavanje: Sodobna predstavitev turistične ponudbe na spletu
Matej Kalan, direktor agencije za digitalni marketing Forward

Kaj vse je potrebno vedeti o digitalnem trženju v turizmu? Od vsebine osnovne predstavitve turistične ponudbe na spletu, do vključenosti na izbranih predstavitvenih in prodajnih kanalih.

9.45 – 10.30    Predavanje: Oblikovanje inovativnih turističnih produktov
Bogdan Capuder, BCAktiv, zunanji sodelavec v Garden Village Bled

Kako pomembna je inovativnost v turizmu? Zakaj zgolj ponudba nastanitve brez dodatnih storitev ni (več) dovolj? Kaj so petzvedična doživetja?

10.30 – 11.00  Odmor za kavo s Kavo Bled (Bled Local Selection)

11.00 – 11.30  Primer dobre prakse: Ključ do uspeha je razumevanje verige vrednosti za gosta
Gregor Jamnik, direktor Best Western Premier Hotel Slon

Kako so v enem najuspešnejših hotelov v Ljubljani, BWP Hotelu Slon uspeli doseči visoko zasedenost in ceno nastanitev s poslovno strategijo, ki je v ospredje postavila kakovost proizvodov in storitev?

11.30 – 11.50  Primer dobre prakse: Prvi slovenski glamping Gozdne vile
Mojca Krašovec, direktorica Sava hotelov Bled

Gozdne vile v Campingu Bled združujejo trajnost in inovativnost. Kako so orali ledino na področju glampinga, kakšne cilje so si zastavili in kaj jim je tovrstna ponudba prinesla? Kako pomembna je dodatna ponudba in kako so na tem področju združili inovativnost in digitalizacijo?

11.50 – 12.10  Primer dobre prakse: Družinska apartmajska hiša Vila Mila 
Robert Omovšek, lastnik, Robotrade d.o.o., Bled

Družinska zgodba o prenovi Vile Mile v apartmajsko hišo, v naselju Grad na Bledu, bo podkrepljena z razlogi zakaj so se vključili v Zeleno shemo slovenskega turizma in uspešno prejeli certifikat Slovenia Green Accommodation.

12.10 – 12.30  Primer dobre prakse: Noč v hišici na drevesih, sredi gozda in z lastnimi vrtovi 
Eva Kelih, vodja resorta Garden Village Bled

Garden Village Bled je sinonim za inovativnost in trajnost v slovenskem turističnem prostoru. Predstavljeni bodo njihovi pogledi na digitalizacijo, inovativnost in trajnost, ter razlogi za potegovanje za znak Slovenia Unique Experiences.

12.30 – 12.50  Diskusija in zaključek uradnega dela srečanja

13.00 – 14.00  Druženje ob kosilu z Blejskim sirom (Bled Local Selection) v Baru in Restavraciji Špica 

(Cena menija je 10,90 EUR. Rezervacije sprejemamo v času registracije udeležencev.)

Prijavite se!

Udeležba na srečanju je brezplačna, vendar so potrebne predhodne prijavedo ponedeljka, 25. marca 2019.
Za dodatne informacije smo vam z veseljem na voljo.

Turizem Bled, zavod za pospeševanje turizma
Ljubljanska cesta 27
SI - 4260 Bled
045 780 500
info@visitbled.si
www.bled.si

Kontaktna oseba za dogodek: Maja Pančur, maja.pancur@visitbled.si

Izpolnite vprašalnik!

Vse ponudnike nastanitev in turističnih storitev na Bledu vljudno vabimo k izpolnitvi vprašalnikov. Na Turizmu Bled si želimo izboljšati razumevanje stanja in potreb na teh področjih. Na podlagi podatkov bomo lahko v prihodnosti izpeljali aktivnosti, ki bodo sledile prejetim informacijam in bodo spodbujale dvig kakovosti in povezovanja na tem področju.
Vprašalnika sta na voljo za reševanje do 26.3.2019.

Prijava na e-novice

Bled MyWay vam omogoča, da na enem mestu zberete, pregledate in rezervirate vse aktivnosti pri ponudnikih.
Oblikujte si svoj oddih na Bledu po svoje.

Dodajanje aktivnosti

Vsebine se med brskanjem po spletni strani dodajajo same ali pa jih s klikom dodajte sami.

Izberite aktivnost

S klikom na X odstranite tiste aktivnosti, ki vas ne zanimajo.

Preverite ponudbo

S klikom na gumb boste lahko na enem mestu izbrali ponudnika željene aktivnosti in jo rezervirali.