Jahanje

Posebno doživetje je sprehoditi se skozi Bled in okolico na hrbtu vrlega vranca. Aktivnost, ki bo navdušila vse ljubitelje konj.

Bled in okolica nudita ljubiteljem konj in jahanja vsestranske možnosti. Hipodrom med Bledom in Lescami, jahalni konji in učitelji jahanja so po predhodnem dogovoru na voljo tudi blejskim turistom.

Izleti

Iz občine Radovljica (Selški most) – Kupljenik – Brezje – Slamniki – Rčitno – Zatrata – Krnica

1. Perniki – Spodnje Laze – Spodnje Gorje – Strma stran – Vintgar (navezava na občino Jesenice);
  2. dolina Radovne (navezava na občino Kranjska Gora);
  3. Stara Pokljuka – Janezov Rovt – Šustarjev Rovt – Pokljuka – Kranjska dolina – (navezava na občino Bohinj preko Rudnega polja in Uskovnice ali navezava na občino Kranjska Gora čez Pokljuko v Srednjo Radovno).

Karakteristike poti

DOLŽINA: 72 km
TEŽAVNOST: lahka do zelo zahtevna
TEREN: makadamsko, travnato, asfaltno
KRIŽIŠČA Z DRŽAVNO CESTO: 3-krat
PREHODNOST: v letnem času, v zimskem času je mogoče jahati samo skozi dolino Radovne
RABA POTI: večnamenska

• Turistična kmetija Repečnik

RAZGLEDI: Karavanke, Julijske Alpe, Pokljuka

Opis poti

Iz smeri občine Radovljica nas po prečkanju Selskega mostu pot vodi mimo ograjenega pašnika za konje, sledimo smerokazom skozi gozd. Na križišču pri kapelici na Kupljeniku nadaljujemo po asfaltirani ovinkasti cesti do križišča z državno cesto. Na Bohinjski Beli se lahko okrepčamo v gostilni Rot, kjer je korito za napajanje. Pot nadaljujemo po široki gozdni poti do zaselka Brezje in naprej proti Blažu do Slamnikov, kjer zavijemo do pašnikov na Rčitnem. Na urejeni gozdni cesti se usmerimo po makadamski poti do Zatrate (kmetija Kolenc) in po prečkanju državne ceste pridemo v Krnico.

Od tu lahko:

1. nadaljujemo pot po asfaltirani cesti skozi Radovno. Na križišču pri Ovčjih jamah se pot odcepi na Pernike. Do urejene gozdne ceste nas čaka približno 1 km ne preveč zahtevnega vzpona po opuščeni gozdni poti. S Pernikov se spustimo do Spodnjih Laz, kjer zavijemo proti Mežakli, na Mali Trati pa se spustimo proti Spodnjim Gorjam (turistična kmetija Repečnik). Po približno 3,5 km se gozdna cesta konča, pridemo na asfaltirano cesto, ki vodi skozi Poljane. Pri domačiji Betlehem zavijemo v smeri Vintgarja, držimo se smerokazov vse do vstopa v sotesko Vintgar. Pot nadaljujemo po Strmi strani nad sotesko Vintgar, kjer priporočamo vodenje konja na povodcu (navezava na občino Jesenice).
  2. na križišču pri Ovčjih jamah zavijemo v smeri usmerjevalnih znakov na državno cesto v dolini Radovne (navezava na občino Kranjska Gora). Ob poti lahko opazujemo neokrnjeno naravo, čisto vodo Radovne in zgodovinske spomenike.
  3. v Krnici sledimo usmerjevalni signalizaciji po makadamski gozdni poti na Staro Pokljuko. Po nekaj sto metrih prijahamo na približno dva kilometra dolgo, vzpenjajočo se strmo pot, ki vodi do zaselka Stara Pokljuka. Od tu naprej je pot bolj ravna, zato konje lahko poženemo v tek. Sledi rahel vzpon po markirani planinski poti do Janezovega in Šuštarjevega Rovta, kjer se odpira čudovit razgled. V bližini je privez na Pretnarjevem Rovtu. Z ježo nadaljujemo po stari poti na Pokljuko do Kranjske doline, kjer se pot odcepi po dobro urejeni gozdni cesti do Rudnega polja in preko Uskovnice v Bohinj ali na drugo stran čez Pokljuko v Srednjo Radovno.

Občutite

Občutite vznemirjenje in veter v laseh ter doživite lepote Bleda in širše okolice na hrbtu mogočne živali, ki je na nek način tudi simbol Bleda. V neki drugi vlogi vleče tradicionalno kočijo in navdušuje goste kraja.

Bled MyWay vam omogoča, da na enem mestu zberete, pregledate in rezervirate vse aktivnosti pri ponudnikih.
Oblikujte si svoj oddih na Bledu po svoje.

Dodajanje aktivnosti

Vsebine se med brskanjem po spletni strani dodajajo same ali pa jih s klikom dodajte sami.

Izberite aktivnost

S klikom na X odstranite tiste aktivnosti, ki vas ne zanimajo.

Preverite ponudbo

S klikom na gumb boste lahko na enem mestu izbrali ponudnika željene aktivnosti in jo rezervirali.